Informácie o Európských výstavách

informácie o Európskych výstavách

Ako sa správať na výstave a dosiahnuť maximum cieľov

Ako sa správať na výstave, ak chcete dosiahnuť maximum svojich cieľov?

 

Má pre mňa účasť na výstave vôbec zmysel?

To je častá otázka, ktorú si kladú majitelia a konatelia firiem.

Ak ste ten, kto rozhoduje o účasti na výstave, ponúkame vám 7 tipov, ktoré vám pomôžu pritiahnuť pozornosť návštevníkov k vašemu výstavnému stánku a odprezentovať produkty väčšiemu počtu ľudí.

Dodržte aspoň niekoľko z nich a viditeľný rozdiel sa dostaví.

 

Správny človek na správnom mieste

Ak máte vo firme na výber z viacerých zamestnancov, ktorí vás môžu na výstave zastupovať, dbajte na správny výber. Toto podujatie je predovšetkým o ľuďoch. Vyberte preto človeka, ktorý rád reprezentuje a v spoločnosti je ako ryba vo vode.

 

Zapojte sa do oficiálneho programu

Ak je to možné, trúfnite si a pripravte program alebo prezentáciu pre oficiálnu časť výstavy. Týmto spôsobom môžete naraz prezentovať oveľa väčšiemu počtu návštevníkov, ako pri samotnom výstavnom stánku. Váš kredit v očiach ľudí porastie exponenciálne a konkurencia bude iba tíško závidieť.

 

Komunikujte

Výstava je spoločenská udalosť. A spoločenské udalosti sú o komunikácii. Preto s ľuďmi komunikujte čo najviac. Samozrejme, nemusíte ich naháňať po celom pavilóne a každého kto pôjde okolo otravovať.

Ak ale niekto prejaví čo i len malý záujem, je to váš človek. Komunikujte uvoľnene a priateľsky.

 

Pútač pozornosti

Na to, aby ste mali dostatok podnetov ku komunikácii, si vytvorte „pútač“, ktorý bude okoloidúcich priťahovať ako magnet. Malo by ním byť niečo, čo zaujme každého, nie len priameho záujemcu o váš produkt alebo službu.

Predstavte si ho ako hlavný nadpis vo vašom obľúbenom časopise. Tie často útočia na emócie. Urobte to aj vy.

 

Dostatok reklamných materiálov

Ak sa budete držať predchádzajúcich tipov rátajte s tým, že počet zvedavcov okolo vás narastie. Majte preto k dispozícii dostatok propagačných materiálov.

Človek je tvor zábudlivý. Aj keď ho dostatočne zaujmete, na druhý deň si vás pravdepodobne nebude pamätať.

Malý prospekt, leták či vizitka na rozdiel od nás nezabúdajú.

 

Najskôr pomáhajte – potom predávajte

Vedeli ste, že väčšina obchodov sa uzatvára v priemere až pri 5 – 6 kontakte s danou značkou či človekom? Nesnažte sa preto len predávať. Kúpiť si dnes môžete všetko a všade.

Výstava však ponúka nesmiernu výhodu v podobe osobného kontaktu a uvoľnenej obchodnej atmosféry.

Ukážte ľuďom najskôr to, že viete vyriešiť ich problémy a získate si ich dôveru. Lebo dôvera so sebou prináša nákupy a doporučenia.

 

Netlačte na pílu

Niektoré druhy výstav sú skôr predajné, iné viac prezentačné. Každá z nich je ale spoločenskou udalosťou, kde sa chcú ľudia dozvedieť niečo nové.

Dajte im preto to, čo chcú a popri tom šikovne dávkujte svoje vlastné ciele. Priveľká snaha vám viac ublíži ako poslúži. Kde sa človek dobre cíti, tam sa rád vracia. Táto veta platí aj vo sfére obchodu.

 

Sami vidíte, že pre zlepšenie prezentácie svojej firmy a dosiahnutie stanovených cieľov, nemusíte byť marketingovým špecialistom. Aj malá zmena môže znamenať veľký posun vpred.

Želáme veľa úspechov a nezabudnite sa podeliť o skúsenosti pri aplikovaní našich, alebo vašich overených tipov.

Pridané komentáre

Meno Komentár
irinaduanova rdk.regionsv.ru
anyashurkina Лечеьный массаж и его методики. Способы спортивного массажа. Медицинский массажа. Способы эротического массажа.
letochkinsh Продажи через интернет в черную пятницу. Как поднять продажи. Скупка запчастей. Продажа автокосметики. Химия для клининга
dudkovayulya Молодая собака, когда можно рессировать. Дрессировка щенков от 2-х месяцев. Дрессировка ОКД, ЗКС. Про борзую собаку.. Клуб собаководов
zhoramikin Купить в интеренте химию для клининга. Химия для очистки в УЗ ваннах. Тестовые и калибровочные жидкости. Химия для мойки катеров. Специализированная Химия и автокосметика

Pridať komentár


CAPTCHA Image