Do prezentácie na výstave vloží firma nemalé prostriedky /finančné aj časové/, preto od nej očakáva návrat tejto investície, obyčajne vo forme zvýšeného predaja produktov firmy. Preto pri rozhodovaní o účasti na výstave si vedenie firmy kladie logickú otázku:“Vráti sa investícia vložená do prezentácie na výstave?“
Čo treba urobiť, aby sa prostriedky vložené do účasti firmy na výstave, firme vrátili?
V prvom rade je nutné si uvedomiť, že výstava, alebo veľtrh je významný marketingový nástroj a je súčasťou marketingového mixu firmy. Preto nie je možné obmedziť sa len na samotnú prezentáciu firmy na stánku počas konania výstavy, ale dôkladne a hlavne s dostatočným časovým predstihom sa na ňu pripraviť a využiť aj ostatné nástroje marketingového mixu.
Tu je desať hlavných zásad prípravy na veľtrh.
Záverom: Spoliehať sa len na to, že výstavu organizuje niekto iný a ten sa má postarať o všetko, je hazard s vlastnými peniazmi. Aj pri posudzovaní návratnosti vložených investícií sa nemôžeme obmedzovať len na hodnotenie výstupov zo samotnej výstavy, ale účasť na výstave hodnotiť aj z hľadiska prínosu do budúcnosti.
Černyševského 26,
851 01 Bratislava
obchod_vystavy